1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym można składać za pośrednictwem:
    1. naszej strony internetowej
    2. poczty elektronicznej
    3. telefonicznie
      Poniżej znajdą Państwo krótki opis procedury składania zamówienia każdym z wymienionych sposobów.

Ad 1. Zamówienia składane poprzez stronę internetową.
Zakupów dokonują państwo na stronie internetowej https://onepunch.pl/. Po odszukaniu intersującego Państwa towaru i wybraniu rozmiaru z rozwijanej listy należy dodać go do koszyka. Przy określaniu rozmiaru można skorzystać z tabelki rozmiarowej dostępnej na stronie opisu produktu. W koszyku można dokonać korekty wybranych towarów oraz ich ilości. Towary do koszyka mogą dodawać wszystkie osoby odwiedzające nasz sklep internetowy ale zamówienia mogą składać tylko zarejestrowani i zalogowani klienci. Rejestracji/logowania można dokonać klikając na link „Zaloguj się” znajdujący się po prawej stronie nagłówka strony głównej, lub wypełniając odpowiednie rubryki w koszyku. Po dokonaniu wyboru towarów, należy wybrać sposób dostawy. Następnie trzeba dokonać wyboru sposobu płatności. Na stronie Koszyka mogą Państwo również wybrać lub podać nowy adres dostawy.

Po wykonaniu powyższych czynności należy potwierdzić dokonanie zamówienia klikając klawisz:
„Kupuję i płacę”
Każdy z etapów przygotowania zamówienia, aż do momentu nadania przesyłki, potwierdzamy Państwu odpowiednimi informacjami, przesyłanymi na podany w trakcie procesu rejestracji adres e-mail. Aktualny status zamówienia można również sprawdzić na bieżąco po zalogowaniu się na indywidualnym koncie klienta.

Ad 2. Zamówienie składane za pośrednictwem poczty elektronicznej:
Zamówienia w ten sposób mogą składać tylko klienci zarejestrowani w naszym Sklepie Internetowym.
Zamówienie należy przesłać na adres poczty elektronicznej podany w zakładce Kontakt naszego Sklepu Internetowego, W treści emaila proszę umieścić imię i nazwisko zamawiającego, dokładny adres (ulica, nr domu, nr mieszkania, miejscowość, kod pocztowy, poczta, numer telefonu), adres dostawy (jeśli jest inny niż aktualny adres dostawy z indywidualnego konta klienta) oraz listę zamawianych towarów.
Lista powinna zawierać:

  • nazwę i/lub symbol towaru
  • wybraną ilość, kolor i rozmiar dla każdego wybranego towaru.
    Po otrzymaniu od Państwa zamówienia, wysyłamy potwierdzenie otrzymania zamówienia zawierające listę zamówionych produktów oraz całkowity koszt zamówienia wraz z kosztami dostawy.
    Zamówienia przyjmowane w ten sposób wysyłany kurierem przedpłata, po uprzednim opłaceniu zamówienia przelewem własnym na konto:
    88 8507 0004 2001 0006 6178 0001
    Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie potwierdzenia wpłaty na naszym koncie i przebiega tak jak w przypadku zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej po wybraniu opcji płatności.

Ad 3. Zamówienie składane za pośrednictwem telefonu:
Zamówienia w ten sposób mogą składać tylko klienci zarejestrowani w naszym Sklepie Internetowym. Jest to rezerwowa forma składania zamówień – stosowana, jeśli niemożliwe jest złożenie zamówienia w inny sposób.
W celu złożenia zamówienia, należy skontaktować się z nami dzwoniąc na numer telefonu podany w zakładce Kontakt naszego Sklepu Internetowego. Zamówienie składane za pośrednictwem telefonu należy potwierdzić przesyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej podanej w zakładce Kontakt Sklepu Internetowego. W treści e-maila proszę umieścić imię i nazwisko zamawiającego, dokładny adres (ulica, nr domu, nr mieszkania, miejscowość, kod pocztowy, poczta, numer telefonu), adres dostawy (jeśli jest inny niż aktualny adres dostawy z indywidualnego konta klienta) oraz listę zamawianych towarów.
Lista powinna zawierać:

  • nazwę i/lub symbol towaru
  • wybraną ilość, kolor i rozmiar dla każdego wybranego towaru.
    Po otrzymaniu od Państwa zamówienia, wysyłamy potwierdzenie otrzymania zamówienia zawierające listę zamówionych produktów oraz całkowity koszt zamówienia wraz z kosztami dostawy. Zamówienia przyjmowane w ten sposób wysyłany kurierem przedpłata, po uprzednim opłaceniu zamówienia przelewem własnym na konto: 88 8507 0004 2001 0006 6178 0001 Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie potwierdzenia wpłaty na naszym koncie i przebiega tak jak w przypadku zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej po wybraniu opcji płatności.
  1. Sposoby dostawy:

Dostępne są dwa sposoby dostawy do wyboru:

  1. GLS przedpłata
  2. GLS pobranie
    Poniżej znajdą Państwo krótki opis każdego z wymienionych sposobów.

Ad 1. GLS przedpłata:
jest to przesyłka kurierska, płatna przelewem, realizowana przez firmę GLS na terenie Polski w dni robocze. Zamówienia wysyłane przez nas w ten sposób będą realizowane po wpłynięciu należności za zamówienie na nasze konto (sposoby płatności omawiamy poniżej), czas realizacji zamówienia od momentu otrzymania wpłaty do nadania przesyłki, to dwa dni robocze, jeśli potwierdzenie wpłaty zamówienia nastąpi w piątek po godzinie 16.00 lub w dzień wolny od pracy, realizacja zamówienia rozpocznie się w poniedziałek lub następny dzień roboczy.
Czas dostawy przewidywany przez przewoźnika, to 24 godziny. Jest to czas orientacyjny i może ulec wydłużeniu.
Koszt wysłania zamówienia w ten sposób wynosi 14.99 PLN i po wybraniu jest automatycznie dodawany do całkowitej wartości zamówienia.

Ad 2. GLS pobranie:
jest to przesyłka kurierska, płatna przy odbiorze, realizowana przez firmę GLS na terenie Polski w dni robocze. Zamówienia wysyłane przez nas w ten sposób będą realizowane po potwierdzeniu złożenia zamówienia, czas realizacji zamówienia od momentu otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia do nadania przesyłki, to dwa dni robocze, jeśli potwierdzenie złożenia zamówienia nastąpi w piątek po godzinie 16.00, lub w dzień wolny od pracy, realizacja zamówienia rozpocznie się w poniedziałek lub następny dzień roboczy.
Czas dostawy przewidywany przez przewoźnika, to 24 godziny. Jest to czas orientacyjny i może ulec wydłużeniu.
Koszt wysłania zamówienia w ten sposób wynosi 19.99 PLN i po wybraniu jest automatycznie dodawany do całkowitej wartości zamówienia.

  1. Sposoby płatności:

Dostępne są dwa sposoby płatności do wyboru:

  1. zapłać przelewem
  2. zapłać gotówką przy odbiorze osobistym
    Poniżej znajdą Państwo krótki opis każdego z wymienionych sposobów.

Ad 1. Zapłać przelewem:
w tym przypadku klient dokonuje zapłaty z wybranego przez siebie konta bankowego.
Wpłaty należy dokonać na konto:
88 8507 0004 2001 0006 6178 0001
W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia. Realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu należności za zamówienia na nasze konto. Prosimy, aby termin dokonania przelewu nie przekraczał 3 dni od potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli wpłata nie wpłynie na nasze konto po przekroczeniu terminu, będzie to jednoznaczne z odstąpieniem od Umowy sprzedaży.

Ad. 2. Zapłać gotówką przy odbiorze:

W tym przypadku klient płaci gotówką odbierając zamówienie w siedzibie firmy pod adresem ul. Zagłoby 30 w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Szczegółowe warunki dotyczące rejestracji i składania zamówień w Sklepie Internetowym „One Punch” mogą Państwo znaleźć w zakładce Regulamin naszego sklepu.